Klachten

  

We zijn hier zeker niet dol op en het komt gelukkig niet vaak voor. Helaas gaat er wel eens iets mis tijdens het verwerken van uw bestelling. Wij zullen samen met u voor een goede oplossing gaan!

   

- Tijdens het verwerken van uw bestelling kan een artikel ontbreken door incorrect ingevoerde voorraad of een defect artikel. U krijgt altijd een bericht per e-mail van ons met daarin een voorstel tot verder afhandelen, als tijdens het verwerken van uw bestelling iets ontbreekt. Denk hierbij aan geld terug of een vervangend artikel.

- Te veel betaalde portokosten krijgt u normaalgesproken teruggestort via het door u gebruikte betaalmiddel (bankrekeningnummer, iDEAL of PayPal). Is dit niet gebeurd, neem gerust contact met ons op!

- Ontbreken er artikelen of heeft u te weinig ontvangen, neem gerust contact met ons op!

- Bent u niet tevreden over de geleverde artikelen of vallen ze tegen? Ga naar onze Ruilen & Retourneren- pagina voor verdere instructies.

  

U kunt ons op de volgende manieren contacteren:

- Via het contactformulier van onze shop

- Via e-mail: info@seracrea.nl of seracreanl@gmail.com

- Via de chatfunctie op onze Facebookpagina

    

Allergie

    
Als u een allergische reactie krijgt van metalen, dan raadt SeraCrea het dragen van sieraden waarin metalen verwerkt zijn, sterk af. 
 
SeraCrea.nl is niet aansprakelijk voor evt. allergische reacties veroorzaakt door het dragen van sieraden vervaardigd uit materialen die zijn aangeboden door SeraCrea.nl. 
 
Neem gerust contact op met SeraCrea.nl voor metaalvrije creatieve tips.
 

   

  

Update: 01-01-2024