VEELGESTELDE VRAGEN

 

WINKEL

Kan ik SeraCrea.nl bezoeken?

  • Nee, SeraCrea.nl verkoopt uitsluitend via de webshop op www.seracrea.nl, wij hebben geen fysieke winkel of showroom. Wij stellen het zeer op prijs dat U ons niet (onaangekondigd) bezoekt.

Ik woon maar een paar straten van Uw vestiging, kan ik mijn bestelling contant betalen en ophalen?

  • SeraCrea.nl verkoopt uitsluitend via de webshop www.seracrea.nl, wij hebben geen fysieke winkel of showroom. Bestellingen die geplaatst èn betaald zijn vóór 16:00u, worden normaliter dezelfde dag verzonden. Mocht U een paar straten verwijderd zijn van onze vestiging, dan kunnen wij besluiten om na ontvangst van de betaling de bestelling zelf bij U in de brievenbus te doen of af te leveren als het om een pakket gaat. Wij stellen het heel erg op prijs dat U niet zelf (onaangekondigd) bij ons langs gaat, U kunt uiteraard schriftelijk contact met ons opnemen. Wij ontvangen de betaling bij grote voorkeur via een bankoverschrijving of via PayPal en niet als contante betaling.

 Wat zijn de openingstijden?

U kunt www.seracrea.nl 24 uur per dag bezoeken en bestellingen plaatsen. Vragen worden zo spoedig mogelijk schriftelijk beantwoord op werkdagen, tijdens kantooruren (08:30u - 17:30u)

  

CONTACT

Hoe kan ik jullie contacteren en kan dit 24 uur per dag?

  • U kunt ons 24 uur per dag schriftelijk contacteren via het contactformulier van onze shop, U ontvangt uiterlijk de volgende werkdag een reactie of antwoord van ons.
  • U kunt ons 24 uur per dag schriftelijk contacteren via e-mail: info@seracrea.nl of seracreanl@gmail.com, U ontvangt uiterlijk de volgende werkdag een reactie of antwoord van ons.
  • U kunt ons tijdens kantooruren contacteren via de chatfunctie op onze Facebookpagina, wij reageren zo spoedig mogelijk tijdens kantooruren.

Kan ik jullie ook 's avonds contacteren via chat?

  • U kunt ons tijdens kantooruren contacteren via de chatfunctie op onze Facebookpagina, wij reageren zo spoedig mogelijk tijdens kantooruren. Als U ons buiten kantooruren via de chatfunctie op onze Facebookpagina contacteert, zullen wij zo spoedig mogelijk antwoorden tijdens kantooruren op de werkdag daarop volgend.

Ik heb zondagavond een bericht per e-mail van jullie ontvangen, betekent dit dat jullie dan ook via de chat te bereiken zijn?

  • U kunt ons tijdens kantooruren contacteren via de chatfunctie op onze Facebookpagina, wij reageren zo spoedig mogelijk tijdens kantooruren. Als U ons buiten kantooruren via de chatfunctie op onze Facebookpagina contacteert, zullen wij zo spoedig mogelijk antwoorden tijdens kantooruren op de werkdag daarop volgend.

  

AANMELDING & UW ACCOUNT

Waarom moet ik een account aanmaken?

  • Als U een account aanmaakt, kunt U de bestelling(en) volgen, Uw bestelhistorie bekijken, verlanglijstjes aanmaken, Uw kortingscodes terugvinden, adressen opslaan, facturen opzoeken en downloaden.
  • Voor informatie over wat wij met Uw gegevens doen, verwijzen wij U graag naar onze Privacy, Cookies & Veiligheid pagina.

Waarom moet ik een correct werkend en geldig e-mailadres opgeven?

  • Het door U opgegeven e-mailadres wordt door ons gebruikt om Uw bestelling te bevestigen en om eventuele wijzigingen in Uw bestelstatus te communiceren.
  • Wij gebruiken Uw correct opgegeven e-mailadres ook om mogelijke vertragingen of problemen met U te communiceren.
  • Omdat wij altijd schriftelijk via e-mail communiceren verzoeken wij U om een correct werkend en geldig e-mailadres op te geven en er voor te zorgen dat deze e-mails niet in Uw spamfolder terechtkomen.

Hoe moet ik een account aanmaken?

  • Klik rechtsboven het scherm (computer of mobiel apparaat) op ‘Inloggen’. U komt op een scherm waar U een nieuw account kunt aanmaken (of inloggen als U al een account heeft)
  • Het veld waar U een nieuw account aan kunt maken bevindt zich links op het scherm en op mobiele apparaten dient U mogelijk een stukje naar beneden te scrollen. Voer een geldig e-mailadres in en klik op de knop ‘Creëer een account’.
  • Voer Uw persoonlijke informatie in de bijbehorende velden in en klik op de knop ‘Registreren’. Let op: de met een * gemarkeerde velden zijn verplicht en U dient het in te voeren adres een naam of titel mee te geven, bijvoorbeeld ‘Mijn adres’, dit veld staat onderaan.

Bij mijn registratie zie ik 'Ontvang speciale aanbiedingen van onze partners!' staan, heeft het nut om dit aan te vinken?

  • Nee, wij hebben geen afspraken of contracten lopen met onze partners. Wij verkopen Uw gegevens niet aan partners. U hoeft dit vakje niet aan te vinken.

Ik heb een welkomstcode ontvangen, kan ik deze al bij mijn eerste bestelling gebruiken?

  • Jazeker, U kunt deze code gebruiken bij een minimum bestelwaarde van €25,00 incl. btw/ excl. verzendkosten.

Ik heb bij het registreren van mijn account geen welkomstcode ontvangen, is er iets fout gegaan?

  • Iedere nieuwe klant krijgt een welkomstcode, die al bij de eerste bestelling ingevoerd kan worden. Als U geen code heeft gekregen bij aanmelding, ga het volgende na:

- controleer Uw spamfolder
- is Uw e-mailadres correct, zit er geen typfout in?
- kijk in Uw Account of U een welkomstcode kunt vinden.

  • Neem gerust contact op als bovenstaande niet van toepassing is.

 

PRIVACY, COOKIES & VEILIGHEID

Ik heb een account aangemaakt bij jullie, wat gebeurt er met mijn gegevens?

  • Uw persoonsgegevens zullen nimmer verstrekt of verkocht worden aan partners en derden voor commerciële of andere doeleinden. Wij zijn tot op heden niet benaderd door bedrijven die persoonlijke informatie willen kopen. Wij gebruiken Uw gegevens voor het correct verwerken van Uw bestelling(en) en als correspondentiemiddel. Uw gegevens worden nooit gebruikt voor ongewenste e-mails of spam. U kunt informatie hierover terugvinden op onze Privacy, Cookies & Veiligheid pagina.

Ik heb een account aangemaakt bij jullie, hebben jullie afspraken met of verkopen jullie aan derden?

  • Uw persoonsgegevens zullen nimmer verstrekt of verkocht worden aan partners en derden voor commerciële of andere doeleinden. Wij zijn tot op heden niet benaderd door bedrijven die persoonlijke informatie willen kopen. U kunt informatie hierover terugvinden op onze Privacy, Cookies & Veiligheid pagina.

Webshops zijn verplicht om een cookie-melding te tonen, waarom zie ik die melding niet meer?

  • Onze webshop slaat cookies op Uw computer op om een goede werking en winkelbeleving te garanderen, zonder hinderlijke pop-ups. Wij adviseren U ook om regelmatig de cookies van Uw computer te verwijderen, bij het eerstvolgende bezoek aan onze webwinkel zal ook de melding weer te zien zijn. U kunt informatie hierover terugvinden op onze Privacy, Cookies & Veiligheid pagina.

Wat moet ik doen als ik een mail van jullie ontvang waarin ik op een link moet klikken?

  • Ook wij sturen e-mails en nieuwsbrieven waar U op links kunt klikken, denk aan 'Uw Account' of aan uitgelichte producten. Wij vragen U echter nooit om Uw persoonsgegevens of inlogcodes van welke instelling, bank of winkel dan ook. Een link in een e-mail van ons is nooit nodig om in te loggen op Uw account en een uitgelicht artikel is ook te zoeken op onze site via een artikelcode.

Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag of ik jullie wil terugbellen omdat er een probleem met mijn account is. Wat moet ik doen?

  • Er circuleren e-mails rond waarin U verzocht wordt om een telefoonnummer te bellen, dat een heel duur nummer blijkt te zijn. Het kunnen ook pogingen zijn om achter Uw gegevens te komen (phishing). Wij sturen nooit dergelijke verzoeken, wij communiceren alleen schriftelijk per e-mail of middels de chatfunctie van onze Facebookpagina.

Als ik betaal via PayPal, wat kunnen jullie doen met mijn gegevens?

PayPal biedt een beveiligde omgeving voor betalingen met een credit card of via Uw bankrekening. Voor informatie over PayPal verwijzen wij U graag naar onze Privacy, Cookies & Veiligheid pagina of naar de pagina van PayPal.

Wij kunnen helemaal niets engs met Uw PayPal-rekening als U PayPal als betaalmethode gekozen heeft. Onze webwinkel is via een versleuteling verbonden met PayPal, zodat U veilig kunt inloggen en betalen zonder dat seracrea.nl hier iets van ziet of kan meekijken. Wij hebben op geen enkele wijze toegang tot Uw PayPal-account.

  

BESTELLEN

Ik ben een artikel vergeten, kan ik deze nog toevoegen?

  • Zolang U de bestelling nog niet heeft afgerond en U nog terug kunt naar de vorige (winkelwagen-)stap, kunt U de inhoud van Uw winkelwagen aanpassen
  • Als het bestelproces is afgerond kunt U geen artikelen meer toevoegen.

Hoe werkt het bestelproces?

  • U plaatst middels de knop ‘Voeg toe’ een artikel in Uw winkelwagen.
  • Rechts boven in het scherm kunt U Uw winkelwagen vinden.
  • Middels de knop ‘Afrekenen’ of ‘Ga naar afrekenen’ komt U verder in het bestelproces.
  • In de stap ‘Overzicht’ ziet U de inhoud van Uw winkelwagen met de totaalprijzen en btw, verzending zal later worden toegevoegd. U kunt hier ook Uw kortingscode invoeren.
  • In de stap ‘Aanmelden’ kunt U zich aanmelden als U dit nog niet had gedaan.
  • In de stap ‘Adres’ vult U de adresgegevens in, U kunt desgewenst een opmerking toevoegen.
  • In de stap ‘Verzending’ selecteert U de gewenste (beschikbare) verzendmethode, de goedkoopste zal aangevinkt zijn. In deze stap dient U ook de Algemene Voorwaarden te accepteren.
  • In de stap ‘Betaling’ kiest U de gewenste betaalmethode, hier ziet U ook het totaalbedrag van de bestelling inclusief de verzendkosten.
  • Door een betaalmethode te selecteren bevestigt U de bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar ik zie toch graag af van deze bestelling, kan ik deze annuleren en krijg ik mijn geld terug?

  • Door in het bestelproces een betaalmethode te selecteren, bevestigt U de bestelling, er is op dat moment nog geen betaling verricht.
  • De bestelling kan dan eventueel alleen nog geannuleerd worden door de betaaltransactie te onderbreken en ons een e-mail te sturen dat U wilt annuleren. U kunt hierbij gebruikmaken van ons contactformulier.
  • Mocht U de transactie hebben voldaan/ U heeft betaald en de bestelling staat nog niet op ‘Verzonden’, dan kunt U annuleren door ons te contacteren via het contactformulier dat U wilt annuleren. Het overgemaakte bedrag wordt door ons in de meeste gevallen meteen teruggestort middels de door U geselecteerde betaalmethode.

Ik heb een kortingscode, hoe moet ik deze verwerken?

  • Als U op Uw winkelwagen klikt, komt U op Stap 1 ‘Overzicht’ van Uw bestelling. In deze stap voert U Uw code in en klikt op ‘OK’, de korting wordt dan verrekend.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen. Is deze aangekomen?

  • Na plaatsen van Uw bestelling ontvangt U binnen enkele minuten een automatische bevestigingse-mail. Deze e-mail kan in Uw spambox terechtgekomen zijn, maar er kan ook iets fout zijn gegaan bij de aanmelding. Neem gerust even contact op, wij kunnen aangeven of wij de bestelling hebben ontvangen.
  • Als U geen bestelbevestiging heeft ontvangen, raden wij U aan om Uw spamfolder na te kijken en in Uw account te controleren dat het e-mailadres correct is.
  • Het komt helaas wel eens voor dat het door U opgegeven e-mailadres een typfoutje bevat, als wij U niet op een andere wijze kunnen contacteren zullen wij Uw betaalde bestelling versturen met een bijgesloten bericht.
  • In Uw Account kunt U de bestelstatus van Uw orders bekijken. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Indien SeraCrea Uw betaling niet binnen 5 werkdagen heeft ontvangen, dan wordt Uw bestelling geannuleerd door SeraCrea.
  • Wij verwerken Uw bestelling zo spoedig mogelijk na ontvangst van de betaling. Zolang Uw bestelling nog niet op 'Bestelling gereed voor verzending' of 'Verzonden' staat kunt U de bestelling annuleren door de betaalmethode af te breken en ons te contacteren via het contactformulier. Dit geldt ook wanneer U betaald heeft en de status nog niet op 'Verzonden' staat.
  • Als de bestelstatus op 'Verzonden' staat en U bericht heeft gekregen dat Uw bestelling is verstuurd, dan kunt U niet meer annuleren. Het is echter wel mogelijk om de artikelen te retourneren. De verzendkosten zijn voor Uw rekening. Neem voor retourneren altijd eerst contact op!

  

ASSORTIMENT

Voldoen de producten aan de wet- en regelgeving aangaande nikkel, cadmium en lood?

  • Ja, onze metalen kralen en onderdelen voldoen aan de wet- en regelgeving.

Als een artikel ‘Niet op voorraad’ is, kan ik deze bestellen?

  • Dat hangt af van de beschikbaarheid bij onze leveranciers. Stuur in dat geval gerust een berichtje via ons contactformulier.

Ik kan een eerder besteld artikel niet terugvinden op jullie site, is het nog leverbaar?

  • Als een artikel niet meer terug te vinden is op deze site of een ander artikel verschijnt na invoeren van het artikelnummer, dan is deze niet meer leverbaar. 

Zijn de artikelen die als ‘Goud’ of ‘Zilver’ zijn omschreven ook echt van goud of zilver?

  • Nee, als een artikel van ‘echt’ goud of zilver is, dan is het voorzien van een keurmerk en wordt duidelijk aangegeven dat het om echt goud of zilver gaat.

Zit er in een zakje van bijvoorbeeld 5 gram ook echt 5 gram of is dit inclusief verpakking?

  • Ja, artikelen die aangeboden worden in zakjes met een bepaald gewicht zijn zonder verpakking gewogen, het aantal dat er eventueel bijstaat is een indicatie. Niet alle artikelen wegen evenveel, een coating kan verschil maken.

Ik kan een artikel niet vinden op Uw website en U bestelt deze voor mij, ben ik verplicht af te nemen?

Nee, U kunt altijd een vraag stellen over artikelen. Het is onze keuze om een artikel wel of niet in het assortiment op te nemen. U bent niet verplicht tot afname van dat artikel.

  

BETALEN

Welke betaalmethodes biedt U aan?

  • U kunt betalen via een bankoverschrijving of via PayPal. Voor PayPal heeft U geen creditcard nodig.

Ik heb een acceptgiro gebruikt voor de betaling, hoe lang duurt het voordat U mijn bestelling verstuurt?

  • Wij versturen Uw bestelling pas nadat wij de betaling hebben ontvangen. Hier kan wel een week overheen gaan. Wij annuleren bestellingen als wij binnen 5 dagen geen betaling hebben ontvangen, maar zullen U daarover eerst contacteren middels het door U verstrekte e-mailadres.

Ik zie dat U nog geen iDEAL aanbiedt, gaat dit wel gebeuren?

  • Momenteel bieden wij nog geen iDEAL aan, dit gaat wel gebeuren. Zodra wij iDEAL aanbieden, zal dit duidelijk op de website vermeld worden.

   

LEVERING

Past mijn bestelling altijd door de brievenbus?

  • In de meeste gevallen passen bestellingen door de brievenbus. Wij besteden hier ook zorg aan. Mocht een artikel niet passen dan staat dit omschreven bij dat artikel. Tijdens het bestelproces kunt U dan niet meer kiezen voor een andere bestelmethode.

Hoe weet ik of mijn bestelling door de brievenbus kan?

  • In de meeste gevallen passen bestellingen door de brievenbus. Wij besteden hier ook zorg aan. Mocht een artikel niet passen dan staat dit omschreven bij dat artikel. Tijdens het bestelproces zal alleen PostNL Track &Trace Pakket te selecteren zijn. Mocht U een brievenbus waar een brievenbuspakje niet doorheen of in past, dan kunt U dat tijdens het bestelproces als commentaar aangeven.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

  • Nee, wij hebben geen fysieke winkel of showroom, het op de website vermelde adres is géén bezoekadres. SeraCrea.nl verkoopt uitsluitend via de webshop www.seracrea.nl. Bestellingen die geplaatst èn betaald zijn vóór 16:00u, worden normaliter dezelfde dag verzonden. Mocht U een paar straten verwijderd zijn van onze vestiging, dan kunnen wij besluiten om na ontvangst van de betaling de bestelling zelf bij U in de brievenbus te doen of af te leveren als het om een pakket gaat. Wij stellen het heel erg op prijs dat U niet zelf bij ons langs gaat, U kunt uiteraard contact met ons opnemen. Wij zijn tijdens kantooruren ook bereikbaar via de chatfunctie op onze Facebookpagina.

Welke verzendmogelijkheden biedt U aan?

  • Wij bieden de volgende verzendmethodes aan:

- PostNL Standaard: goedkoopst, de bestelling past door de brievenbus
- PostNL Track&Trace (brievenbuspakje): volgbaar pakje dat door de brievenbus past
- PostNL Track&Trace Pakket: voor pakjes die niet door de brievenbus kunnen

Kan ik mijn verzendmethode nog wijzigen?

  • Ja, als U de bestelling nog niet heeft afgerond, kunt U teruggaan naar de vorige stap om een andere verzendmethode te kiezen.
  • Nee, als U de bestelling heeft afgerond, kan de verzendmethode niet meer worden gewijzigd. 

Ik heb mijn pakje ontvangen maar ik zie dat de portokosten lager uitgevallen zijn dan wat ik heb betaald. Wat nu?

  • De portokosten worden berekend aan de hand van het totaalgewicht van de bestelde artikelen en de verpakking. Dit gewicht kan lager uitvallen en lagere portokosten met zich meebrengen. De portokosten op Uw pakje worden exclusief btw vermeld en wij betalen het teveel betaalde bedrag terug op het door U gebruikte rekeningnummer of PayPal-account. Deze terugbetaling doen wij in de regel op de verzenddag, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen. Mocht dit niet gebeurd zijn, kunt U contact met ons opnemen.

Versturen jullie naar het buitenland?

  • Wij versturen vooralsnog niet naar het buitenland (EU en de rest van de wereld).

Vanaf welk bedrag versturen jullie franco?

  • Bestellingen vanaf €35,00 incl. btw/ excl. verzendkosten en in één keer geplaatst, worden gratis verstuurd met een Track & Trace code.

Als ik op vrijdagavond een bestelling plaats en ik weet dat de levering op dinsdag is, wanneer versturen jullie mijn pakje? 

  • Wij zorgen ervoor dat de bestelling zo kort mogelijk in het verzendtraject zit. Als Uw pakje een levering op dinsdag heeft (besteld en betaald op vrijdag na 16:00 uur, zaterdag of zondag), zullen wij deze op maandag versturen. 

 

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Kan ik mijn bestelling gedeeltelijk retourneren?

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ik heb meterwaren besteld en ik ben niet tevreden, kan ik het terugsturen en krijg ik mijn geld terug?

  • Wij doen niet moeilijk over meterwaren, deze kunnen na aanmelding van de retour en ontvangst van retourinstructies teruggestuurd worden. Verzendkosten voor het terugsturen zijn voor Uw rekening. Na ontvangst van de producten, storten wij (een deel) van de betaling terug. Voor meer informatie verwijzen wij U graag naar onze Ruilen & Retourneren pagina.

Waarom vergoeden jullie de kosten die ik moet maken om mijn bestelling te retourneren niet?

  • Wij doen ons uiterste best om de producten op onze website zo goed mogelijk te presenteren. Wij kunnen ondanks al onze zorgen helaas niet voorkomen dat een product in de praktijk toch tegenvalt. Verzendkosten zijn altijd een gevoelig punt, maar helaas onvermijdelijk. Als U de bestelling volledig wilt retourneren, dan betalen wij het gehele factuurbedrag (inclusief verzending) terug, door U gemaakte kosten om de bestelling terug te sturen worden niet door ons vergoed. Bij gedeeltelijk teruggestuurde artikelen, wordt alleen dat bedrag terugbetaald dat de waarde vertegenwoordigt van die teruggestuurde artikelen (exclusief bezorgkosten). Is bij een gedeeltelijke of volledige retournering gebleken dat het om een door ons veroorzaakte fout gaat, dan zal in de meeste gevallen ook gekeken worden naar alle gemaakte verzendkosten om er samen met U goed uit te komen.
  • Wij verwijzen U graag naar deze pagina van de Consumentenbond.

Hoe snel ontvang ik mijn geld na een retour?

  • Wij zullen U contacteren middels het door U opgegeven e-mailadres over de status van Uw retour(en). Na ontvangst van Uw retour, zullen wij Uw geldbedrag vrijwel altijd dezelfde dag (maar uiterlijk binnen 3 werkdagen) terugstorten middels de door U gebruikte betaalmethode. Zodra wij een terugbetaling hebben uitgevoerd, krijgt U hier per e-mail een bevestiging van. 

   

VACATURES

Ik wil graag bij jullie komen werken, waar kan ik mijn (open) sollicitatie naartoe sturen?

  • Als wij vacatures hebben, zullen wij dat duidelijk aangeven op onze website en social media. Een (open) sollicitatie zonder dat er vacatures bekend zijn, heeft geen enkel nut.

Ik heb een sollicitatieverplichting, kan ik bij jullie solliciteren?

  • Een sollicitatieverplichting is niet in het leven geroepen om aan een maandelijks quotum te komen. Als wij vacatures hebben, zullen wij dat duidelijk aangeven op onze website en social media. Ook open sollicitaties hebben geen zin.

Ik zoek een stageplaats, kan ik mij bij jullie aanmelden?

  • Nee, wij bieden geen stageplaatsen aan. Als wij vacatures hebben, zullen wij dat duidelijk aangeven op onze website en social media. 

     

OVERIGE VRAGEN

Ik wil graag verantwoorde spullen aanschaffen, welke garantie kunnen jullie geven?

  • Veel producten worden geproduceerd in landen met andere arbeidsomstandigheden dan die wij kennen of zelfs acceptabel zouden vinden. Als wij twijfels hebben over de afkomst van onze producten, dan plaatsen wij ze niet in onze shop of we verwijderen ze.

Ik ben zeer begaan met het welzijn van dieren, kan ik producten bij jullie kopen?

  • Ja, echter wij verkopen ook producten van dierlijke afkomst zoals leder, koraal, parels, schelpen, veren.
  • Onze verpakkingen zijn niet van dierlijke oorsprong.

Zijn jullie verpakkingen recyclebaar?

  • Ja, SeraCrea draagt graag een steentje bij aan verantwoord omgaan met ons milieu. Daar horen recycling en verminderen van de afvalberg zeer zeker bij. Veel kleine kraaltjes en onderdelen zijn verpakt in gerecyclede of hergebruikte kunststof gripzakjes, deze kunnen er dus rommelig uitzien. U kunt de gripzakjes blijven gebruiken of bij het kunststof afval doen. Als U Uw bestelling in een lichtgewicht luchtkussenenveloppe ontvangt, dan kan deze gescheiden weggegooid worden. De verzenddozen zijn gemaakt van gerecycled karton. 

Ik heb heel veel kralen en onderdelen waar ik niets mee doe, kopen jullie ook restanten in?

  • Met enige regelmaat ontvangt SeraCrea berichten van particulieren en bedrijven die hun restanten of inboedels willen aanbieden. SeraCrea gaat niet in op dergelijke berichten, gelieve deze niet te sturen.

Ik ben allergisch voor nikkel, zijn jullie metalen onderdelen nikkelvrij?

  • Ja, onze metalen onderdelen en kralen zijn nikkelvrij. Dit betekent echter niet dat U geen allergische reactie kunt krijgen. Wij raden het dragen van metalen onderdelen en kralen af voor mensen met een metaalallergie. SeraCrea.nl is niet aansprakelijk voor allergische reacties veroorzaakt door het dragen van metalen kralen en onderdelen.

Waar kan ik jullie een review of feedback geven?

  • Op onze Facebookpagina kunt U feedback achterlaten. Wij ontvangen uiteraard graag Uw positieve feedback, maar zullen eventuele negatieve feedback niet mijden of censureren, tenzij het door U gekozen taalgebruik onnodig kwetsend, racistisch of anderszins aanstootgevend bevonden wordt.

Wordt mijn positieve of negatieve commentaar gewijzigd voordat deze gepubliceerd wordt?

  • Nee, Uw commentaar wordt door ons bekeken en geplaatst, tenzij het door U gekozen taalgebruik onnodig kwetsend, racistisch of anderszins aanstootgevend bevonden wordt. Wij trachten onze klanten van dienst te zijn en het kan helaas voorkomen dat dit niet naar wens is en andere consumenten hebben het recht om te weten waar zij mee in zee gaan.

Ik heb een vraag, opmerking of tip, waar kan ik die kwijt?

Ik heb een tip of suggestie ingestuurd, doen jullie daar ook iets mee?

  • Ja, U krijgt altijd een antwoord op Uw tips/suggestie die zijn ingediend via het contactformulier, via onze Facebookpagina of via e-mail (info@seracrea.nl of seracreanl@gmail.com). Wij nemen feedback van klanten altijd serieus en zullen Uw suggesties en tips altijd serieus in overweging nemen.

  

Laatst bijgewerkt: 18-09-2019